Σελίδες

29 Οκτ 2011

No oysia:)

Γεια σας βρε κωλοπαιδαααααααα♥ Πως ειστεε?:) 9ελω να ζητησω ενα μεγαλο συγγνωμη σε ολους..γιατι δεν γραφω κα9ολου και οποτε τυχει ειναι παντα βλακειες και παρορμησεις της στιγμης:Ρ 
Εχω τρελη όρεξη να γραψω κατι ομορφο 0.0 Αλλα δε βρισκω κανενα 9εμα:3 Ελπιζω να μην μου κρατατε κακια:) Προσωπικα δεν ειμαι ευχαριστημενη με την εμπνευση μου....-.- Ερχεται 3αφνικα και οταν ξεκιναω να γραφω φευγει... Doooh!:P
Nεα εμφανιση στο blog:) H Pacifico ειναι τοσο τελεια γραμμματοσειρα^^ Δεχομαι ανοιχτα κα9ε αποψω στα σχολιακια απο κατω:)


Aνακαλυψα εναν τοοοοσο ομορφο τραγουδιστηηη♥ τον Ryan Tedder ^^
Το τραγουδι αυτο θα εχει την τιμη να γινει aytoplay στο μπλογκ;) Αν και με εκνευριζει αυτος ο κα9υστερημενος που λεει DA BI SPA DOTT COM - ή οτι τελοσπαντων λεει...αυτο ακουω εγω:ρ-@@ Xαλας την ατμοσφαιρα, φιλε! Dooooh:D
Προσπα9ησα πηρα την αποφαση μου και Τερμα τα greeglish... Και επισης τερμα σε blog και στο msn και στο facebook και σε ολα... και επισης τερμα oι συντομογραφιεςς:) So...dear sweethearts...:) Whats  up in your wonderful lifes?:*


See yaaaa:)
Pointless αρθρο... αλλα τι να κανουμε...αυτην την εμπνευση ειχαμε, αυτη απωτυποσαμε!!:Ρ

2 σχόλια: