Σελίδες

25 Αυγ 2011

Dreams*

Όνειρα! Ονειρα καλά, όνειρα κακά...Τόσα και τόσα ειναι πια! Άσε που κρύβονται κιόλας, γτ το πρωι δεν μπορείς να θυμηθείς σχεδόν τίποτα;$ .


Όταν κοιμόμαστε βλέπουμε γύρω στα 3.000.000.000 όνειρα, όμως δυστυχώς (ή ευτυχώς?) θυμόμαστε μόνο ένα ή δύο απαυτα... Βασικά θυμόμαστε αυτά τα ονειρα γτ είναι ή πολύ συναρπαστικά ή υπερβολικά τρομακτικά ή τέλοσπάντων μας κινούν το ενδιαφέρον..
Σας έχει συμβεί ποτέ ένα όνειρό σας να βγαίνει πραγματικότητα? Σε εμένα ναι*.* Πιστέψτε με είναι ένα απτα πιο ωραία συναισθήματα:)
Συν'ηθως ο καθ'ενας μας ονειρεύεται ένα πράγμα που θέλει πολύ να αποκτήσει ή μια κατάσταση που θέλει να περάσει.. 

Ένα όνειρο έχει καλή .. σκηνοθεσία όταν ξυπνάς και σκέφτεσαι το όνειρο για ώρες, να μη πω για όλη την υπόλοιπη ώρα χΔΔ

Α κ κατι άλλο! Μερικές φορές μου αρέσουν τόσο πολυ τα όνειρα π βλέπω και γι αυτό όταν με ξυπνάνε δεν θυμώνω επειδη με ξυπνάνε, αλλα επειδη μου κόβουν το όνειρο στη μέση-.^

Λατρεύω τα όνειρα μου <3 
Και αν EΣΥ (ξερει αυτος:) τώρα διαβάζεις αυτό το ποστ, καλά θα κάνεις  να σταματήσεις να έρχεσαι τόσο συχνά στα όνειρα μου ( συχνά εννοώ σε καθημερινές βάσεις) και να διαταράσεις τον ύπνο μου -,-"                            :*


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου