Σελίδες

24 Αυγ 2011

Αστεροσκονη:')

Πόσες φορές δεν έχουμε ευχηθεί να είχαμε βρει την μαγική αστερόσκονη; Μια γυαλιστερή σκόνη που θα πασπαλίζα όταν δεν ήμουν ευτυχυσμένη.. Κι εκείνη με τη σειρά της, θα με μετέφερε στο δικό μου, ολόδικο μου, μαγικό κόσμο^.^ Σέναν κόσμο που όλα μου τα προβλήματα θα εξαφανίζονταν, και θα παρέμενα παιδί, όσος καιρός κι αν περνούσε! Θα ήταν τόσομα τόσο ωραία:') Να μην έχεις τίποτα να κάνεις και καμιά έγνοια και να περνάς την μέρα σου με τους φίλους σου.. Και ποιός δεν το ονειρεύετε αυτο? Κανένας!


Μερικές φορές εγώ πραγματικά εύχομαι να υπήρχε αυτός ο κόσμος.. και κυρίως να υπήρχε η νεραιδόσκονη :-/ 


Τώρα όμως που το σκέφτομαι, υπάρχει! Η νεραιδόσκονη είναι ότι μας κάνει χαρούμενους! Ότιήποτε μας βοηθάει να ξεπεράσουμε στιγμες ή γεγονότα... Στη δική μου περίπτωση, η μουσικη, ο _ _ _ _ _ _ _ και οι φίλοι μου! :΄) Εσένα ποιά είναι τα συστατικά της νεραιδόσκονης σου? :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου