Σελίδες

6 Δεκ 2011

Τόσοι άνθρωποι..Τόσες σκέψεις..

Η μερα μου ξεκιναει με ενα ωραιοτατο ΕΞΑΝΘΗΜΑ στο καλοσχηματισμενο αυτακι μου-.-"
Ναι ναι τι ωραιο πραγμα να βλεπεις μολις ξυπνας;ρ
Ενα ηλι9ιο κοκκινο αυτι:S Υep, I am the ξωτικο of the Χριστουγεννα:') Σε μενα οτι δωρακια 9ελετε για τα χριστουγενναααααααα:D

(Ι) Ιδεα:Ο
Γιατι οχι?;)
Τί 9ες εσύ για τα χριστουγεννα??
Γραψτο σε σχολιοο(:

Ναιι..το παραλλιρυμα(η οπως τελοσπαντων γραφεται...!) τελειωσε:Ρ

"We will always be together...even if hard times come."
Μα τι γλυκιααααααααα που ειναιι:)

Τελοσπαντων.
Πλεον καταλαβα πως ο άνθρωπος δεν αλλάζει. Απλά περνάει φάσεις μέσα στις οποίες προσπα9εί να βρει τον εαυτό του. Ναι, ο άν9ρωπος ΔΕΝ αλλάζει. Όσο κι αν το ονειρευόμαστε αυτο. Λεμε "Δεν αξίζει να με απασχολει, ούτως ή άλλως αυτά αλλάζουν!" για να δικαιολογήσουμε καποιον φίλο μας που άλλαξε.

Πιστεύω πως προσπα9ώντας να βρούμε το καλύτερο εαυτό μας κανουμε μια βόλτα σε διάφορες εκδοχές του εαυτόυ μας και στο τέλος καταλήγουμε εκεί απόπου ξεκινήσαμε. Ο καθένας δημιουργεί τον εαυτό του χωρις να το καταλαβαινει, απο αυτά που βιώνει και αυτά που συναντά στον δρόμο του. Και φυσικά απο αυτά που τον εμπνέουν -έτσι τουλάχιστον κάνω εγω:ρ- και έτσι χτίζει και το πως συμπεριφερεται στους αλλους. Πολλοί όμως χτίζουν το εγώ τους πολύ -μα πολύ!- λά9ος. Βέβαια οκ, όλοι έχουν ελαττώματα-δεν μπορεί κανεις να το αλλάξει αυτο. Ποτέ κανεις δεν νιαστηκε γιαυτά όμως.
Αυτό που πραγματικά μας νοιάζει είναι πως μας φέρονται-όμορφα ή άσχημα.

Αυτά είχα να πω:) Λίγα βεβαια..αλλα αυτα σκευτομουν οταν έγραφα! Ελπ΄ιζω να σας άρεσαν!

4 σχόλια:

  1. Τι ομορφο αρθρο:')
    οχι για τα χριστουγεννα θελω αυτον χδ :$
    ---οχι ερωτικα εδω- :P
    Λοιπον,....πιστευω πως αυτα τα χριστουγεννα θα ειναι μαγικαα<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ωωω ευχαριστώώώ <3
    κι εγω που να παρειιιι:Ο
    κι εγω το ιδιοο:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαχαχαχαχ εντάξει kαι εγώ αυτόν θέλω! :)
    Και το iphone 4!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ολοι αυτον 9ελουν:ΟΟ (καλα οχι τον ιδιο:Ρ)
    κι εγωωωωωωω:Υ

    ΑπάντησηΔιαγραφή