Σελίδες

21 Νοε 2011

Cause christmass always come:D

Christmass mood babeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee<3
Και ναι οπως καταλαβατε σημερα 9α εχει πολλααααα φωνηενταααααααααα^^





Χμμ.. οκ σας κουρασα και σορυυυυυυ:3 Απλως δεν μπορω να μην τραγουδαω τα καλαντα πλεον κα9ε λεπτο της ζωης μου0.0

Η αρρωστια μου (cant-wait-for-christmass-and-sings-carols-all-day-all-night) ξεκινησε την Πεμπτη. Πηγαινα Αγγλικα με τα ποδια. Και περασα εξω απο το: Κοτο-Νεον- μη-χεσω:ρ και ηταν στολισμενα:Ο Και μετα συνεχιζοντας, ειδα ΚΑΙ τα Starbucks<3 Τα οποια αγαπω, να το ξεκα9αρισουμε αυτο:) τα οποια ηταν στολισμενααααααααααααααααααααα:ο

Και μετα η καταστροφη συμπληρω9ηκε, 9υμιζοντας στον εαυτο μου οτι μενουν μονο
 31 μερες <3 Και κατι ωρες<3 και κατι λεπτα<3
κα9ως περνουσα εξω απο το ενoiko πως λεγεται:ο

Εχω πα9ει μανια.
Κα9ε λεπτο τα σκευτομαι.
Τα λατρευω.
Τα 9ελω.
Τα αγαπωω:)

Ξερω σας κουρασα.. Συγγνωμη. 10000 συγγνωμη γιατι τωρα τελευταια ειμαι σε χαζοκατασταση:33

Λοιπον. Καλυτερο 9εμα για αναρτηση:
Απο 1η Δεκεμβριου, αλλαζουμε εντελως εμφανιση στο bloggy:D
Kαιι autoplay οφ κορσ^^
9εμα? Μα τι ερωτησεις ειναι αυτες πλεον.. Απογοητευομαι:)
Christmass<33333
Δεν προλαβενω να γραψω οσα 9ελω. Αρα αυτο τι σημαινειιιιιιιιιι?:DD
Part 2, μπεημπε:)
Ως τοτε, κισσουλινιααα;)
Τεηκ καρε οφ γιορ σελφ ρε!:)


*Συγχωρεστε με:33

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου