Σελίδες

7 Νοε 2011

Πρωτογνωρο συναισθημα.

Για μια ακόμη φορά σε ονειρεύτηκα. Ναι! Όμως αυτήν την φορά, ήταν το πιό παράξενο όνειρο που έχω δει μαζί σου.Είμασταν αγγαλιασμένοι. Ξαπλωμένοι σε ένα κρεβάτι. Απλώς αγγαλιασμένοι. Εγώ σου χάιδευα τα μαλλιά κι εσύ με κοιτούσες με αυτά τα εκθαμβωτικά μάτια σου..αυτό το τρομερά γοητευτικό χαμόγελο σου. Έτσι άρχισε, έτσι συνεχίστηκε, κι έτσι τελείωσε το όνειρο. Και μπορώ να πώ πως ήταν το πιό όμορφο όνειρο που είδα ποτε.

Πρώτη φορά
Μπορώ να πω
αληθινά πως...
σ'αΓαπώ

Τόσες λίγες λέξεις... τόσο βαθύ νόημα.Πρώτη φορά νιώθω αυτο το..."κλικ".. Πρώτη φορά νιώθω τόσο
όμορφα. Πρωτη φορά αισθάνομαι έτσι. Είσαι ο πρώτος που με έκανε να το νιώσω αυτό και υπόσχομαι,

δεν θα το ξεχασω ποτέ.

Δεν μπορώ να σε βγάλω απο το μυαλό μου. Συνέχεια σε σκέφτομαι. Συνέχεια μιλάω για σενα. Έχω 

χαζέψει. Τα πάνταγ΄υρω μου θυμίζουν εσένα. Ότι και να μου πουν να κάνω μου κάνει συνιρμο εσένα. 

Είναι...

το πιο ωραίο συναίσθημα τελικά. Και σε ευχαριστώ που με έκανες να το νιώσω.


Μόνο μια λέξη θα σου πώ. Είναι αυτό που με εκφράζει αυτη τη στιγμή.

σ'αΓαπώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου