Σελίδες

23 Αυγ 2011

Tο αλλο μας μισο...(':

Υπάρχει πάντα κάποιος που σε καταλαβαίνει? Κάποιος που σε κάθε στιγμή σε νιωθει, σου δίνει τους ώμους του για να κλάψεις, τη συμβουλή του... Αυτός ο άνθρωπος σε καταλαβαίνει, σε συμπονάει, σε αγαπάει..


Δε μιλάω απαραίτητα για καποιον που μας έχει κλέψει την καρδιά..
Βεβαια μπορει κι αυτος να κάνει κάτι παρόμοιο.. Εγώ προσωπικά μιλάω για το άλλο μας μισό, (επαναλαμβάνω, όχι ερωτικά) τον καλυτερό μας φίλο.. Το.. "κολλητάρι" μας! Ναι γι' αυτό μιλάω:)


Κάποιος που κάνει όλα τα παρα πάνω, αξίζει! Κάποιος που θα μπορούσε να αναβάλει οτιδήποτε περίμεν να συμβεί εδώ και καιρο  για να μας κρατήσει συντροφιά.


Δύσκολα βρίσκει κάποιος το άλλο του μισό. Πολλοί λένε πως ο αριθμός των κατοίκων της Γης ειναι ζυγός πάντα, για να έχει ο καθένας το άλλο του μισο... Πόσο ωραία θα ήταν αν ήταν έτσι! Είναι ωραίο να το σκέφτεσαι... πολύ ρομαντικο... κ σε μενα αρεσουν τα ρομαντικα! όμως δεν μπορει να έχει οργανωθεί τοσο καλα ο κόσμος..


Σκεφτείτε να περπατάτε στο δρόμο, να βλέπετε κάποιον ο οποίος να μοιάζει αρκετα με εσάς και να λετε:
-Συγγνώμη? Μήπως εσείς είστε το άλλο μου μισο?
-Ω, ναι! Εσένα ψάχνω τοσον καιρό! Επιτέλους σε βρήκα! Χαίρομαι τοσο πολύ!
-Αλήθεια??? Ναιιιι! Επιτέλους συναντηθήκαμε! Αυτό θα πει ευτυχία! Πως σε λένε είπαμε?:Ρ


Πόσο ωραία θα ήταν τότε! Όμως και πάλι, οι πιθανότητες να βρεις το μισό σου έτσι θαταν σχεδόν μηδαμηνές :/


Εγω προσωπικά δεν έχω βρει ακόμα το άλλο μισό μου... Ακόμα:/
Κάποιες άλλες φίλες και γνωστές μου το έχουν βρει.. Ανησυχώ κάπως για να πω την αλήθεια! Πολύ... Κανείς δεν με νιώθει οσο θα ήθελα.. Βασικά υπάρχουν 2 ατομα το οποία το κάνουν κάπως, όμως υπάρχουν άλλα ανάμεσα μας... Με το 1 μας χωρίζουν κάμποσα χιλιομετρα και με το 2ο μας χωρίχουν κάποια (αρκετά) λάθη τα οποία έχει κάνει με τη φιλία μας...
Δεν ξέρω:/ Με το τραγούδι που ακούω τώρα, μουρχετε να κλάψω..:3


Για να μην προκαλέσω κανένα βραχυκυκλωμα, ταλέμε αύριο αγάπες^^
Ββ(:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου